محل تبلیغات شما

توانایی و اهمیت بسته بندی در فروش

همانطور که در گذشته نیز درباره آن بحث کردیم، هنوز اهمیت بسته بندی در فروش کالای مورد نظر به طور کامل درک نشده است. نکته مثبتی که می توان به چشم پیشرفت در نظر گرفت، بیشتر شدن دقت در نوع بسته بندی است.

اهمیت بسته بندی

همانطور که می دانید، همچنان موضوع بسته بندی به سلیقه و نحوه بازاریابی محصول بستگی زیادی دارد. ولی نکته قابل تامل حرکت به سمت تشخیص اهمیت بسته بندی به عنوان یک صنعت است. کاملا واضح است که محصولات با شرایط یکسان، تنها با بسته بندی بهتر و زیباتر می توانند با هم رقابت کنند.

تاثیر برند محصول بر بسته بندی

امروز به برند محصول برای بسته بندی بیشتر توجه می شود. برای مثال برندهای با کیفیت بهتر، از بسته بندی زیباتر و مقاوم تر استفاده می کنند. اهمیت بسته بندی در برند زمانی آشکارتر می شود که مشتریان خرید خود را وابسته به برند محصول می کنند. یعنی وقتی محصولی را خرید می کنند، در واقع برند آن را نیز می خرند. در این بین بسته بندی تاثیر زیادی در انتخاب آنها خواهد داشت. از زیبایی و معرفی کامل برند گرفته تا اطمینان از سلامت و صحت محصول موجود در بسته بندی.

برند محصول

پکیج باید بتواند با خریدار ارتباط برقرار کند. این به آن معنا است که برای طراحی بسته بندی، باید درک مشتری و نیازهای او را در نظر گرفت. درخواست های مشتری و نیاز او برای فهمیدن ویژگی ها و صفات کالا، با توجه به درک و حس مشتری بر روی بسته به شکل مناسب در نظر گرفته شود.

ایجاد تمایز در بسته بندی برای رقابت

اگر مطالب گذشته سایت را مطالعه کرده باشید، درباره اهمیت بسته بندی در ایجاد تفاوت برای مشتری کاملا واضح است. در این جا از این نکته برای پیشی گرفتن از رقبا می توان استفاده کرد. این که تفاوت ها می توانند شامل چه چیزهایی شوند و یا چگونه انجام شود.

اهمیت تفاوت در بسته بندی

زمینه تمایزات بسیار گسترده است. می توان در تصاویر و نوشته های برچسب بسته بندی تمایز ایجاد کرد. یکی از پرقدرت ترین حواس مشتری چشم های اوست. بسیاری از خریداران از ظاهر بسته بندی محصول را شناسایی می کنند. خصوصا اگر برند معروف یا تقریبا شناخته شده ای دارید، این خاصیت را باید با دقت در نظر بگیرید.

نمونه های تاثیر تمایز بسته بندی

گاهی شکل بسته بندی می تواند روی شکل محصول هم تاثیر گذارد. این تاثیر روی شکل کالا می تواند جذابیت آن را برای مشتری بیشتر کند.

اهمیت بسته بندی متفاوت

رنگ و ظاهر بسته بندی معمولا در خریدار حس های مختلفی ایجاد می کند. باید مراقب بود که به جای بهره برداری صحیح از این خاصیت، باعث تخریب محصول نشویم.

جنس بسته بندی از ابعاد مختلف می تواند در تمایز و انتخاب مشتری تاثیرگذار باشد. برای نمونه به کار بردن تسمه بسته بندی. امروزه یکی از پرکاربردترین انواع آن تسمه بسته بندی پلاستیکی است. انواع مختلفی مانند تسمه پلاستیکی PP و بسته بندی پت دارد. این انواع می تواند به صورت بازیافتی باشد. امروزه این نکته اهمیت زیادی دارد.

تسمه بسته بندی

بسته بندی عطرها و لوازم آرایشی می تواند الهام بخش انواع سبک زندگی باشد. خریدار با دیدن بسته بندی های الهام بخش راحت تر به آن جذب می شود.

دستگاه تسمه کش دستی و روش کار با آن

بسته بندی صادراتی و تفاوت آنها با انواع داخلی

بسته بندی بازیافتی و ۳ دلیل نیاز به آن

بسته ,بندی ,محصول ,برند ,اهمیت ,مشتری ,بسته بندی ,اهمیت بسته ,می تواند ,بندی در ,در نظر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گزارش عملکرد امام جمعه